'

sommmmarlovet (L)

blå kossaN & chilli nötter loverN
ni är bättre än vad ni tror, saknar er
otroligt mycket! :( finaste minnena ever!
från första gången jag såg er har ni funnits
inuti mig, alltid! några år utan kontakten,
det va förjävligt, & sen fick vi tillbaka den
& det är jag glad för. bättre människor får
man fan leta efter. världens goaste dialekt
med, hihihihi :')
ni är så oerhört bra, fast
det va ett tag sen sist. :( saknar er som in
i helvete, så det gör ont!
men det ska vi
ändra på, hoppas jag! love you (L)(L)(L)

Kommentarer
Blå KossaN Aka Rob, P säger:

saknar er också som fan, jag kommer vekligen försöka komma i sommar :*, hehe goare än er går det ju inte vara :O Och våran dialekt är inte så speciell.. Blå kossaN hälsar: Muuu ;)<3 (L)(L)(L)

2010-04-21 | 21:25:39
åsa :) säger:

haha, aw (a) sommmmarlovet (: (L)(L)

2010-04-22 | 17:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback