'

om du bara kunde förstå..

heyhey, började med matte i en timme, det gick rätt fort, satt bara och fulade oss & lyssnade på musik :) sen efter det hade vi idrott & jag&millan gick en runda :) sen engelska & det gick... hm ? sen mat, fisk,potatis & sås. sen efter maten hade vi franska, sen lång rast (a) chillllli. sen sist so & jag, ellen, edwin, sonny & effe satt i klassrummet medans alla andra va i datasalen, & vi ringde till massa andra klassrum :D sen trodde dom att....stig svarade, så edwin blev jättteräddd hahahaha . :D sen efter skolan följde jag med ellen hem & vi fikade & tog det lugnt bara. sen nu vid halv sex hade hon träning så jag stack hem. ska plugga lite fysik & franska sen. >.< imon är det fredag & siggges :d hoppas det blir..nice :) ni få ha en toppen dag & helg!  puss =) (L)

milia sötis ♥

usch, mina fräknar :(


Kommentarer
pudeln (; säger:

åsa, dina fräknar är söta :D

2010-04-24 | 10:28:22
Bloggadress: http://eewmiliaa.blogg.se/
åsa :D säger:

pudeln, dina lockar är söta :D

2010-04-24 | 19:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback