'

let me dissapear

det sägs att änglarna bor i himlen, men va gör då du här nere på jorden?
en känsla, som om en bit saknas, jag vet inte vad men det känns när jag vaknar. vem vill va kvar i ett helvete som detta, lämna mig ifred jag har inget att berätta. vill dit där ingen kan se, höra eller röra mig. går till en gräns sen så säger det stopp, jag har kommit till den gränsen där det inte finns något hopp. bara hålla din hand igen, jag saknar dig verkligen. kommer aldrig kunna lite på någon som jag gjorde då, du svek mig och det vi två. det är ett under som jag vet, men det håller jag i hemlighet. jag känner inte kärlek längre men jag känner saknad, ett stort tomt hål det är dig som jag saknar. bara du kunde fatta att en gång va du här, men nu finns du helt plötsligt inte. help me to remember our time and our memories together


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback