'

jag älskar dig, det finns ingen bättre än dig < 3

hojhoj :) somnade vid 2 eller något & vaknade vid 8.. på en söndag ? ;k söndagar är till för att sova (a) sen gick jag upp & åt o så. sen låg jag i sängen till 2  (: duschade & fixa mig sen åkte vi till evelina&jossan. =) firade jossan & åt tårta o så, gottti. :) sen satt jag & ina o spelade gitarr hela tiden, hihihi! det gick ju..bra :') sen vid 18,30 åkte vi hem. tack för en härligt bra dag. :d <3 bästa helgen på länge måste jag säga, så jävla underbar! :D fredag började bra, & det fortsatte på lördagen, & sen idag (a) imon är det skola, hihi. ha dt bra! pusssmek (k) love you!

hahahahha ;d ily gumman! (L)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback