'

glaad påsk sötisar :'»

hejsan! :D
yesterday: emma fyllde 15 år! grattis älskling! (L) så jag, lovisa & sara åkte till emma i Ör & överaskade henne, det va riktigt skoj för sara hade sagt att hon inte skulle komma sen bara stod vi där på trappan. :) jag hade bakat en tårta till henne & sara muffins, så hade vi med oss 15 ballonger! ;d bilder kommer sedan (a) när vi hade kommit till emma så åt vi tårta, sen fixade oss lite & sen vid halv fem elr något stack vi till reppe/öjaby, till emmas polare. dom va riktigt goa kan jag säga, jäkla sköööna. :) sen hittade emma inte någonstans i reppe så adde fick komma och hämta oss, höhö. (: sen gick vi till öjaby, jag, emma, sara, lollo & adde dårå. :'d adde- VILOPAUS :D hahah xd han skulle inte vila lite många gånger heller elr så :o (: men vi överlevde! sen gick jagge & adde till johannes & vi fick inte komma in, eelakt ;N så vi gick till badplatsen & sen kom robin på sin moppppe. :d haha, hur lång va han ? typ dubbelt så lång som mig 1,90 :p alla va helt cp långa & jag då. :( kände min inte kort en enda gång. :s sen gick vi hem till johan men han va inte hemma så vi satte oss på hans utemöbler & väntade :)) öjaby ligger granne med "smaland airport" så när vi satt där såg vi ett flygplan lyfta, så mysigt. :') sen kom johan hem & vi gick in till han, sen gick vi ut igen :) " kör över 100km/h utan bälte " (a) undra vad som händer då ?!? :D sen vid 00,00 elr något åkte vi hem till robin (: high five på den :D sen vid halv ett eller nåt sånt kom lovisas pappa & hämtade henne. :/ jag, sara & emma sov hos johan & robin, hiihihi (a) eller sov & sov, det vet jag inte riktigt, vid 6 elr något sov väl alla trorjag! :) sen på morgonen försvann emma&robin så jag och sara gick ut & la oss i solen med filtar, så jättemys ;* sen vid 15,00 tog vi bussen hem till emma. vi åt kinamat, det va gottti, sen efter en stund kom saras mamma & hämade oss! saknar er redan. :( få ta & träffas snart igen! tack för dagarna alla sötisar. loveyou ♥♥









JAG ÄLSKAR ER SÅ JÄVLA MYCKET!  ♥



Kommentarer
Therese säger:

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA JAG ÄLSKAR BILDEN DÄR EMMA FLYGER .... på gungbrädan xD HAHAHAHAHAHHA kan inte sluta skratta xD

2010-04-03 | 22:36:18
Bloggadress: http://thereseborneklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback