'

fredaggggg yeah! :D:D

hejsan ;d började med franska prov & jag kunde inte ett piss :/ hoppas jag blir godkänd iaf. =) sen fysik & vi gjorde någon sak, :) sen teknik & fixade sladdar till min lampa, haha ;d sen matte i 30 min, slutade tidigare. sen gick jag, bella & hanna o åt, det va faktiskt gott :) sen hemkunskap & vi skulle bre frallor, 150 st eller något sånt, det gick riktigt fort :) sen gjorde vi äppel/rabarbepaj. åt typ ingenting, eller jätte jätte lite & fick jätte jätte ont i magen :( som vanligt.. sen vid 14 samlades alla i gympasalen & sjöng. :) fick fika & så sen (a) sen cyklade jag hem i regnet..blev ju lite vattnig, kan man säga ;d sen satte jag med id datan &...den håller fast mig ;N äntligen helg. fast det kommer suga idag, eftersom alla är så förbubblans tråkiga :') tur att jag är lätt road =) skriver nog mer senare, ha dt bra! puss :) (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback