'

19 april- grattis sara! 20 april-gratttis sebbe! :)

hellllu :) gick upp vid halv åtta idag då, götttans. sen kom mina & vi stack till skolan, men när vi precis hade kommit fram fick jag panik för kom på att mobilen låg hemma. :( sen första timmen hade vi svenska & ellen hjälpte mig med din deckare (a) sen efter det hade min meeeegasuperduper lång rast så vi cyklade hem & hämtade mobilen! :D:D sen vid 10,40 hade vi engelska, sen mat. sen matte & sist e-val i bild :) det va slappppt & suger :( sen efter skolan följde ellen med mig hem, vi pluggade lite & chillade, mys (: sen vid halv 6 skulle hon träna & jag kollade på. sen nu sittter jag här hemma & öva på könsorganen som vi har i läxa, hahahah >.<  imon är det onsdag & en dag närme helgen! (L) pussssssssssssssssar loveyouloveyouloveyou

jag saknar dig, du är det vackraste jag vill ha!
känns bara som jag är i vägen för allt & allllla. dra!



fin målning på johan spade (:


Kommentarer
Ibrahimellinor säger:

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-02-21 | 08:45:03
Bloggadress: http://ibrahimellinor.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback