'

15 & 16 aprillllllllllllllll

hey! 15april vaknade & gick till skolan, va överdrivet glad & hade över energi, fråga mig inte varför?!? sen efter skolan följde ellen med mig & vi... va gjorde vi ? :s hade kul iallafall! (L)  sen vid 19,30 åkte hon hem & jag tog bettan till affären & köpte glass i det fina vädret ;) sen drog jag hem vid 22 troja!

16 april
vaknde & gick upp och duschade, orkade verkligen inte (: sen gick jag till skolan med mina, för hittar inte min nyckel till bettan! :( först franska, & det sög, sen fysik, sen teknik & sen matte, sen mat & jag drack lite vatten som middag :) det va mumsigt. sen efter maten hade vi hemkunskap & jag jobbade själv :( men det va rätt skönt faktiskt, :) vi gjorde potatis, köttbullar & brunsås, det blev ..mmm (a) :'d sen efter skolan visste jag inte vad jag skulle göra, stanna hemma ..i bor elr rydaholm ? men jag valde att följa med bella hem & det va mys, (a) vi gjorde inte så mycket, sen vid 18 kom fia & tove. vi drog till sjöholmen med massa folks & grillade.. vet inte hur det slutade egentligen, men här kommer lite bilder.  & grattis till malingran & efraimström, haah passande efternamn :) (L)

15 april



16 april







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback